Napsat recenzi

to nebyla dovolená

Recenze hotelu Club El Bousten *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 480x
Recenze se líbila: 471 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 0
  • švábi na pokoji švábi na pokoji
  • 5cm šváb 5cm šváb
  • stůl po snídani tunisanů stůl po snídani tunisanů
  • stůl po tunisanech stůl po tunisanech

V hotelu El Bousten nefunguje nic,jen špína,ta je tam všude.U snídaní,obědů i večeří nejsou talíře,příbory,ubrousky,když se vám podaří sehnat talíř,tak se posunujete do front,které jsou na všechno.Frontu na pití vzdáte,sklenice jsou špinavé,pak dostanete jednu hrušku,když byly broskve,tak byly jen pro prvních 50 strávníků,zákusky na příděl 2 kousky obdélníček 3x2cm,dva druhy,stále stejné.Na jídlo si není kam sednout,po místních zůstávají plné stoly rozházeného jídla,to je i na podlaze.Všude špíná a delegátka Veronika vás ujistí,že to je normální.Odpoledne si můžete dát palačinku,ale znamená to vystát 30-40 minut frontu a pak na plastový tácek dostanete 2 palačinky o průměru 10cm a marmeláda už došla,výsměch.

Ubytování  průměrně (3/5)

Pokoj v přízemí,špína,když se nám tam začali večer procházet švábi velké 5cm,tak nám delegátka Veronika zase řekla,že to je normální a samozřejmně pokoj na výměnu nemají.Pokoj vystříkala sprejem a my seděly 3hodiny na balkoně,než to trochu vyčáchne,ať můžeme jít spát, ona se vrátila ke kámoškám na víno.Ručníky vám odnesou ráno v 9hod a buď je přinesou večer v 6,nebo vůbec (asi co stihnou a to ještě ob den).Na pokoji je lednice,která je hrozně rezavá a namražená.Klimatizaci nejde pustit,jde z ní strašný smrad.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Jídlo-katastrofa.Talíře,příbory jsou umyté jen částečně.Na všechno fronty,jídlo stále stejné,ovoce-melouny dobré,broskve a hroznové víno,bylo 1x a to jen pro část hostů a už nic jiného.Až uvidíte,jak sbírá personál bagety na stolech a vrací je mezi nové bagety,tak pochopíte,že i ta bageta je riziková.Po dvou dnech bojů o talíře a příbory,jsme si začaly nosit příbory na pokoj umýt a tím nám odpadla starost čím budeme jíst.V místnosti,kde dávali pití vám všechno dají do plastových kelímků i použitých,pomačkaných,všechno pití je teplé,mimo piva.Tam se stojí také fronta na "zmrzlinu".

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Uklízečky začínají zametat po 8 hodině,když sedíte u snídaně.Bazén je špinavý,tobogán nefunguje.Personál je neschopný,naplní hotel klientama a pak na to nestačí.WC u baru a u recepce se nedá použít,vždy musíte na svůj pokoj.V den odjezdu vám slíbí pokoj do 6 večer,když zaplatíte 25 euro,ale pak řeknou,že to nejde.Musíte se osprchovat na pláži a někde v koutě se obléct na cestu domů.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Moře je pěkné,teplé,čisté,když jsou vlny,tak přinesou nepořádek.Někdy se objeví medůzy,které žahají jako kopřiva.Na lehátka si musíte dát ráno ručníky,jinak nemáte místo.Na pláži funguje jedna sprcha a dva kohoutky na oplach nohou,to je na takové množství lidí málo.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Špína,skládka,dál jsme nikam nešly.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Nikomu nedoporučuji,kdyby jste sem jeli,tak si vemte svoje nádobí,příbory,skleničky a ručníky.Není to dovolená, jen stres a strach o zdraví z celkové špíny a jídla.Byla jsem v Tunisu 3x,v Tabarce a v Zarzisu,tam to byla dovolená s dobrým jídlem a příjemným personálem,tady ne.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 57
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání