Napsat recenzi

Nebrat!

Recenze hotelu Club El Bousten *** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 430x
Recenze se líbila: 506 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 4
  • Parkoviště po bouřce plné místních vozů Parkoviště po bouřce plné místních vozů
  • Tahanice o talíře, domácí v přesile Tahanice o talíře, domácí v přesile
  • Jídelna - v pozadí fronta na talíře Jídelna - v pozadí fronta na talíře
  • Bazén, v pozadí bungalovy, přezdívané garáže Bazén, v pozadí bungalovy, přezdívané garáže
  • Dostaveníčko s přáteli Dostaveníčko s přáteli
  • Bazén jinak slušný Bazén jinak slušný
  • Tohle je BAR ALL INCLUSIVE Tohle je BAR ALL INCLUSIVE

Dnes jsme se vrátili, pobyt bude reklamovat asi 30-40 klientů Azuru, do Tunisu jezdíme pravidelně, ale tohle jsme nezažili. Není vhodné pro evropskou klientelu, sem bychom se nevrátili snad ani zadarmo, asi jsme rozmazlení z Mahdie.

Ubytování  průměrně (3/5)

Hotel je podfinancovaný, při vyšší obsazenosti nejsou ručníky, ložní prádlo, do některých pokojů zatéká (měli jsme týden dešťů), nám jen tekla klima, ale i tak stihl zplesnivět strop. Prádlo se nemění kus za kus, ale vybírá předem a později se (asi po návratu z prádelny) vrací, na leckoho nezbylo. Několik jednopatrových budov s dlouhou chodbou, práskající dveře, tenké stěny, baterie od vodního kamene nebo orezlé, proleženou matraci vyměnili.

Občas nebyl vynesen koš nebo nezbyl toal. papír, ložní prádlo vyměněno až po hádce asi 10. den, vytřeno téměř vždy.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

První snídaně - nebyl salám, sýr, vejce jen vařená, delegát nevěřil, další den přibyl salám a začali nepravidelně dělat míchaná vejce a volská oka, jogurt nebo kečup za celý pobyt nebyl. Strava spíš místní, 10 možností - rýže/kari rýže, hovězí, kuskus/kroupy, brambory/kaše, různá zelenina. Druhý pult: kuřecí nebo krůtí, ryba, zelenina, lasagne nebo zeleninové/rybí karbanátky, pikantní penne (ty byly vždy). Třetí pult vždy stejný - těstoviny, rajská omáčka, žlutý bešamel bez chuti (nevím jak lépe pojmenovat :-) Strava odpovídá ***, žádný zázrak, máme rádi tuniskou kuchyni, takže OK. Chyběl nám jogurt k snídani, koupili jsme si. Někdo prý našel broučky v těstovinách, my ne, ale stane se i doma. Blbé, že na to nepřišli než to uvařili. Studený pult se zeleninou a saláty standard, občas něco jako jednohubky, chyběl kečup. Ovoce - meloun červený nebo bílý, 3x hrušky (dobré), jablka nebo víno (nic moc), 1x broskve (nezbyly). Zákusky: převážně jeden typ s různou polevou, jen několikrát pestřejší (košíčky aj.), pouze na příděl, zřejmě kvůli arabským hostům, kteří to vážně přeháněli, téměř vždy fronta.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Největším plusem jsou 2 velké bazény + brouzdálko, klouzačka (od 12let, prudká a podle mého názoru nebezpečná), hřiště (tenis, minigolf, dětské) jsou zanedbaná, klasika. Nedaleko hotelu hlučná diskotéka a fastfood kde mají dobré hamburgery.

Největší mínus: volné kapacity hotel nabídl alžírkým a lybijským CK, o víkendech katastrofa, služby kolabují, nejsou skleničky, příbory, talíře, v neděli došel téměř veškerý alkohol, posledních 5 dnů nebyl tonik. Skleničky částečně nahrazovali papírovými kelímky, které se pokoušeli recyklovat v myčce (!!!) Animátoři asi nejsou profíci, slečna nebo spíš paní která měla na starosti "mini club" si kromě klasické pusy na uvítanou příliš dětí nevšímala. Přístřešek pro mini club by byl vhodnější jako kozí chlívek. První dva (nejméně) dny přetékal pisoár na plážovém/bazénovém WC, na WC u restaurace občas 2cm vody (doufám), jediný bar pro AI, lobby bar letos zrušili, bar na páži je "extra". Dopolední svačiny nejsou, odpolední pouze palačinky a zmrzlina - dlouhé fronty. Večerní snack = cosi jako pizza od 22:30, občas nic nebo to rozebrali ještě cestou - nevím, stihl jsem 1x. Nechápu proč tu pizzu neupečou na odpoledne, i studená by bodla, připravovali jsme si u snídaně bagety, dávat dětem denně na svačinu palačinky se mi nezdá. Personál asi mizerně placený, když se ubytovali "místní", zoufale nestíhali, počtem ale hlavně jim docházel materiál. Občas snad myli talíře i ručně, nosili z kuchyně po 10ti ks mokré a semtam nedomyté...

All inclusive bar připomíná IV. cenovou skupinu, jestli někdo pamatuje, zoufalé provizorium mezi pláží a hlavní budovou, viz foto.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Nečekejte mušle jako v Mahdii, faunu jako v Egyptě a písek jako na Maledivách. Pláž i písek celkem v pohodě, nebylo ani moc vajglů, spíš bobky od velbloudů a koní, ale i ty snad uklízeli. Řasy (tráva) výjimečně, párkrát žahavé medůzy, je třeba dávat pozor zvlášť po bouřkách, kterých jsme si tedy užili jako ještě nikdy. Občas drobné rybky, vodní sporty se nám zdály předražené, 65DT za padák pro dospělého + předškolní dítě jsme nezkousli.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Prostě severní Afrika - lépe přivřít oči a občas ucpat nos, ale chodníky jsou schůdné a řidiči celkem dodržují 50, lépe to vypadá ve čtvrti Jasmin, ale i v centru, ovšem cesta pěšky raději ne, taxi 4.5DT.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Kdo byl poprvé v Tunisu v tomto hotelu koncem srpna, asi už nepřijede. Bazény obsazené arabskými rodinami, plavkyně v hábitech, arogantní mládež z Alžíru, odklepávání cigaret do bazénu a stravování AI, kde si každá rodina snaží vyrobit vlastní švédský stůl, tahanice o nádobí, snad i nějaké krádeže na pokojích (nám se nikdy a nic neztratilo, ani teď, kufry nezamykáme) a jeden Alžířany kompletně zničený pokoj, hluk na chodbách do 3h ráno...

Přitom prý ještě nedávno byl hotel (služby) celkem OK, fungovala prý horní jídelna i bar u recepce. Kdo dočetl až sem, má můj obdiv, byla to nejen pro nás jedna z nejhorších dovolených.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 57
z 106 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jana: CK - 11. 9. 2013 21:29

Dobrý den, to byla CK Azur Reizen? http://www.azurreizen.cz/ Děkuji reagovat

Julie J.(od Vítek): Re: CK - 12. 9. 2013 12:49

ano, azur reisen, bohužel si myslím, že po nájezdu tamních obyvatel se to v tomto hotelu naprosto zvrtlo, byl to boj doslova o vše, ta fota jsou z realu...malé dítě by ušlapali, to naše 6let jsme raději nechávali u stolu, nějak se doteď nemůžeme vzpamatovat, ale bazeny a moře bylo fajn, aspoň nějaká záplata, kdo jel za plnou cenu jako my, musel brečet:-( reagovat

Vítek: Re: CK - 12. 9. 2013 13:03

Ano, Azur Reisen, resp. Maxi Reisen, ale vše kromě smlouvy zajišťoval Azur. Klienti od jiné CK možná byli o něco spokojenější, delegátka jich neměla tolik. Náš delegát (z Azuru) byl téměř pod stálým tlakem a chvílemi už situaci v klidu nezvládal. reagovat

Romana: el bousten - 13. 9. 2013 12:17

Dobrý den,jsem uplně vyděšená co jste tam zažili,a hlavně si myslíme,že je to všechno těma Arabama a Alžířanama,jak zde píšete.my jsme byli začátkem srpna v období Ramadámu,to byl ještě klid než najeli Arabáči.....byli jsme od Ck you travel a spokojeni jen na ty nějaké maličkosti co se tykalo v restauraci,málo skla,příboru...opravdu ted koukáme co lidé tam zažívají...Nás tam byla většina čechu...tak příští rok budeme koukat asi též po jiném hotelu...jen jsem chtěla napsat že lide ,kteří byly od ck azur tak si opravdu stěžovali...doufám že se tato situace vyřeší k vašemu prospěchu...od ck...moc štěstí všem co toto hrozné zažili... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání