Napsat recenzi

pingl s pichlavejma vočima

Recenze hotelu Grand Hotel Neum *** (Bosna a Hercegovina - Bosna a Hercegovina - Neum)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 143x
Recenze se líbila: 590 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

cestovat s CK bylo okej ale přijet do hotelu neum,čekat půl dne na ubytování a dostat pokoj bez balkonu s nefunkční klimatizací je moc.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

ovšem recepce mi vyšla vstříc když jsem žádal opravit klimu tak dobrý.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

strava super,jídlo moc dobré

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

wifi signál po celém hotelu je.celkem sem si tam v hotelu dělal co jsem chtěl a nikdo nic neřešil a to mi stačilo.

Celkový dojem  průměrně (2/5)

dvě věci mi vadily.CK mi prodaly zájezd se slibem že určitě mám ubytování s balkonem a nebyla to pravda.měl jsem pokoj v pátém patře s výhledem do silnice a na parkoviště před hotelem.druhá věc,bosenští prodavači v Neumu několikrát zkoušely vrátit na eura CHORVATSKÉ KUNY místo BOSENSKÉ MARKY.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 3 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bosna a Hercegovina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání