Napsat recenzi

HOROROVÁ DOVOLENÁ 29.7. - 8.8. 2014

Recenze hotelu Safa Hotel *** (Tunisko - Hammamet - Yasmine Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 531x
Recenze se líbila: 512 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Lidi, až budete hledat dovolenou, koukejte hlavně na recenze, ať se nespálíte, jako velká řada z nás!!! 3* hotel s all inklusive - ani omylem!!! Hotel neodpovídá ani 2* a spíše je to plná penze, ikdyž i na plnou penzi to byla katastrofa.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Ubytování rozhodně neodpovídá 3*. V pokoji veškerý nábytek několikrát natírán, tentokrát na modro a tak je vše vidět. Např.: v koupelně veliké zrcadlo s velkým modrým rámem, který se neutíral od doby co stojí hotel - všude naschlé bílé kapky ( zřejmě od zubní pasty, nebo nevím), prach apod. Dále umyvadlo a deska, sice hezké (mramorový), ale také úplně špinavé- opět naschlé bílé kapky a všude plno prachu. Rám postele, TV a další strohé vybavení pokoje zaprášené. Z pod postele koukají dva koberečky, které jsem vytáhla - mrtví brouci a špína, takže jsem je zase rychle zasunula a měla jsem dost. Večer z nočního stolku vyběhl šváb, kterého jsme zabili a nechali uklízečce, ať si ho uklidí sama - ráno už byl celý obalený mravenci. Takže opravdu skvělé.....! :-! V koupelně je sice vana se závěsem, ten je ale plesnivý a pořádně. Když jste na wc, hlavu máte skoro opřenou o zeď, ta je ale také úplně upatlaná a špinavá (byť to jsou obklady). ...To abyste si brali s sebou hadry a saponáty a celý pokoj si uklidili sami!!!! - Dále už radši nechtějte vědět. - TOTO SI NEMŮŽE ŽÁDNÝ HOTEL DOVOLIT - A JE JEDNO JESTLI MÁ 5 NEBO 3*!!!!!!!

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

All inclusive to teda rozhodně není!!! Když přijdete na snídani hned po otevírací době, sice jsou marmelády, ale nemáte pečivo, to donesou až tak za 20 minut ( 3x denně 11 dní pouze bílá bageta nakrájená na malé kousky a až po upozornění, že bageta už je tvrdá, donesou čerstvou, ta je ovšem zase hned pryč, takže kdo zaváhá.... snídaně každý den obsahuje pouze bagetu, máslo, marmeládu, zeleninový salát, lečo a mini palačinku ( tu ovšem dostanete jen jednu po 10minutové frontě). Co se týče obědů, je zde jedna polévka, která se tedy opravdu nedá jíst, v jednom bufetovém stolu jsou zeleninové saláty (jen nakrájené bez jakékoliv chuti), a v druhém bufetovém stolu je suchá rýže, nedovařené brambory (svítivě žluté od kari), nějaká zeleninová směs. Uprostřed je velká pánev, kde jsou každý den jen těstoviny v rajčatovém protlaku (taktéž bez chuti), ale je to asi to jediné co se dalo jíst,ovšem také po vystání dlouhé fronty. Dále je tam také na příděl jedna pánev, kde dostanete úplně na uhel spálené černé maso, většinou to jsou stejně jen hužvy. A jedna pánev s grilovanou zeleninou (také na příděl). A pokud chcete pizzu, počítejte, že budete stát ve frontě min. 30minut protože dělá 4 malé pizzy najednou pak zpracuje těsto a začne dělat další (hotel je pro 2000 lidí), ve frontě většinou stojí děti, rodiče jim pak přinesou několik talířů a stoupnou si k nim (způsobenou hlavně tím, že na osobu jsou dva kousíčky - pokud jste muslim, tak máte nárok na čtyři). Samozřejmě ty děti po celou dobu osahávají těsto, takže mňamka... Pokud chcete dort, je tam na výběr jen jeden, pouze na příděl jeden, max. dva kousíčky o velikosti 2x2 cm. A ovoce? Prej, nečekejte tak velký výběr ovoce. Nevím, zda se dá jednomu melounu říkat výběr. 5 dní žlutý meloun a 6 dní vodní meloun a to pokud tam vyloženě nestojíte urputně s talířem, dostanete porci tak dvakrát do pusy. Co se týče stolů, je jich málo a hygiena žádná. Ubrusy mokré a špinavé. O příbory si musíte říct. Stravování katastrofální. Doslova boj o přežití. Voda z kohoutku se nesmí pít - budete mít střevní poříže již po 1l. Přitom všechny barely s vodou byli právě plněné vodou z kohoutku. Opravdu si myslí, že jsou lidi slepý? - Při výměně barelu všude plno vodu, protože tam nemají tu záklapku a za 5 minut přinesou úplně zelenou vodu v barelu a ipět při nasazování jí plno vyteklo - takže z kohoutku. Pití jako Cola, Sprite, Fanta vše z prášku a po dlouhé vyčkáné frontě 2 kelímky.Pro nedostatek se omývali. Asi tak, ze jich měli 30 na skládaných a zvrchu se omyl první a bylo hotovo. Hned točili vesele dál. - Takže si každý musel koupit nebo z domova přivézt kelímek. Tak to bylo i s talíři. - Všechny upatlané a naschlé jídlo. - Prostě KATASTROFA...!!! Jo a mimochodem, muslimové mají v zadu ještě pouze pro ně určený bufet s kuřecími řízky - ostatní na ně nemají nárok !!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Rozhodně pro nenáročné . WiFi na tu se připojíte buď ráno nebo pozdě večer a to jste rádi.Jindy nemáte šanci.Arabští děti hrají celý den online hry přes net. Rychlost 1mbs.Bazény celkem ušly, ale opět nedostatek lehátek. Arabské ženy mají asi jen jedny hadry. Protože v těch samých celý pobyt jedli, spali a v tom se i koupali. U bazénu nefungují sprchy a malí muslimové tam chodí konat potřebu. Uvnitř hotelu jsou všude možně křesla a gauče, ty jsou však od lidí neustále mokré a roztrhané, takže se štítíte na to vůbec sednout.

Na recepci vám neporadí absolutně nic. A když si jdete vyměnit peníze, vždy vám dá zaokrouhleno dolů na dináry, malé fufníky si asi bere jako dýško.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Moře hezké, ale užijete si ho pokud vstanete a před půl 6. ráno si tam dáte osušky( když je teda ještě volné nějaké lehátko). Ráno moře hezky čisté, teplé a písčité. Odpoledne už jsou chaluhy, to mi nevadí, ale že tam plavou odpadky, vložky apod. .. to mi teda už vadí. A pokud jste zrovna ve vodě, může se Vám stát, že o lehátko příjdete, to totiž dělají muslimové, příjdou a zaplatí securitákům za lehátko, tak si ho jednoduše vezmou. Jedné paní se před námi dokonce ztratila i osuška včetně lehátka. Po té hrozné zkušenosti s kohoutkovou vodou v barelech jsme zjistili, že i na pláži je to samé, sice to lijou z láhví od vodu značky Safia a Marva, ale je to točené z kohoutku...

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

V celém Yasmine Hammametu je pouze u přístavu supermarket s alkoholem a ovocem. Delegátka nám oznámila že je to 400 metrů od hotelu. Nevím, jestli se jde 400 metrů 45 minut svižnou chůzí.

Jinak v Celém Tunisku všude doslova smrad a špína, nikde nevidíte jediný odpadkový koš.

A draho, všude musíte smlouvat jinak vás pěkně natáhnou. Např. V krámečku koření 5DT - v medině za něj chtějí 35DT, a nakonec to stáhnete na 3 DT...

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

UŽ NIKDY VÍC. PŘÍŠTĚ UŽ BUDU ČÍST RECENZE ABYCH SE ZNOVU NESPÁLILA. A TO SE CENY TOHOTO HOTELU MENILI ZE DNE NA DEN O 2 - 4 TISÍCE KORUN. BOHUŽEL I MY JSME SI TENTO ZÁJEZD KOUPILI ZA 14 000,- A VELICE TOHO LITUJEME. ZA TUTO KATASTROFU BY MĚLA BÝT FINANČNÍ NÁHRADA!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 30
z 90 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání