Napsat recenzi

Hotel Nesrin průměr

Recenze hotelu Nesrine Hotel **** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 4x
Recenze se líbila: 41 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pozitiva byla příjemný personál, prvních 5 dní velmi dobře vařili,poslední dny jako kdyby vyměnili kuchaře Málo ovoce při rautech, chyběli nám citrusy. V barech žádné dobré čerstvé džusy pro děti jen cola,Sprite nebo nějaké limonády z prášku...víno a pivo dobré. V baru v hotelu, kde jsme měl mít k dispozici přes den kafe i něco jiného...aspoň podle delegátky ...jsme se neustále dohadovali. Kafe jsem si asi 2 x vyhadala, ale musela jsem kontrolovat, aby mi ho nedonesli z venkovního baru, kde měli jiný přístroj.Posledni dny nám odmítali dat vodu, kdykoliv jsme si řekli. Posílali nás z baru do baru, nakonec jsme ji dostali, ale bylo to dost protivný.Voda je snad základ.....Přišlo nám, že personál v jídelně jsou velmi milí lidé, ale při veškeré snaze nemohli stihnout obsluhovat, protože zřejmě v sezóně mají nedostačující počet nádobí, co mají a také je málo zaměstnanců.Cekate buď na uklizený stůl,nebo si ho i uklidíte sami, čekáte na příbory,na skleničky. Zdůrazňuji, že personál je naprosto skvělý, ale je jich málo....Zřejmě chyba ve vedení hotelu....Někdy se stávalo, že upřednostňovali míšní obyvatele kteří si zabírali lehátka u bazénu, občas někde dostanou něco dřív...ale to docela chápu...nicméně na prodloužený víkend přijede mnoho místních a kdo očekává, že vše bude hladce probíhat bude možná zklamaný..Při objednávání pokoje je dobré si zkusit vyjednat, ať nemáte pokoj naproti místní diskotéce , co je přes ulici a hudbu slyšíte do rána do 5 hodin. Jinak jsme pokoj měli čistý a bez mravenců...to byl jinde problém, my byli spokojeni. WiFi funguje spíš na chodbě a kolem recepce. O toaletní papíry v množství více než 1ks si specielně říkejte. Je dobré dávat nějaká dýška, personál je většinou i bez nich fajn, ale přeci jen jsou na to asi zvyklí. Celkově hodnotím tuto dovču jako průměr, příjemná rodinná atmosféra a dobré jídlo, nedostatky již jsem popsala.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Hotel odpovídá ceně

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Personál příjemný,ale občas to působilo, že služby jsou lépe splněny až když date všimné...

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Rodinná atmosféra a příjemný personál, dobré jídlo ...malo zaměstnanců během stravování,málo lehátek pro všechny hosty u bazénu,malý výběr kvalitních nápojů pro děti.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 29
z 42 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání