Napsat recenzi

arogantní přístup

Recenze hotelu Nahrawess **** (Tunisko - Hammamet - Hammamet)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 126x
Recenze se líbila: 478 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dobrý den, v úterý 8.7. jsme se vrátili z hotelu Nahrawess v Tunisu. Venkovní prostřední hotelu pěkné. Na pokojích je poznat,že už mají hodně za sebou,což nevadilo. Ovšem strava a hlavně přístup personálu pomalu katastrofa.Měli jsme stravu all inclusive,ale neodpovídalo to. Házeli nás do jednoho pytle s ruskými turisty. Na jídlo jste museli stát fronty a ještě vám pomalu počítali kolik koleček salámu si vezmete k snídani. Čas jim byl úplně jedno. OD 7h byla snídaně a ještě v 7.45h nikdo nedělal palačinky nebo koblihy,i když měli být. Anoi jste neměli možnost si vybrat ráno k snídani druh čaje. Uvařili nějaký jejich dost hořký čaj,kterému nepomohl ani cukr,vůbec to nebylo pro děti. Ty si mohli dát jel hodně sladký džus. Jako ovoce jsme dostávali jen jahody k obědu a k večeři jen meloun.K obědu a večeři tam bylo pár mís se zeleninou,ale museli jste mít štěstí,aby jste se dostali k račatům. Jediné co odpovídalo all inclusive bylo pití,to jsme měli k dispozici celý den. Odpoledne měla být od 16h svačina,ale standartně začínali v 16.30h i déle a na osobu byly přesně dva malé lívance nebo Tři miniaturní kousky pizzy. V recepci se s vámi nechtěli bavit. Na pláži,která patří k hotelu jste měli mít k dispozici lehátka,ale byl jich naprostý nedostatek a ještě většina z nich potrhaná nebo prasklá. Na pokojích sice byli trezorky,ale nefugovali,mohli jste použít jen za poplatek trezor v recepci. Ve sprše se nedala nastavit voda. Střídala se sama od sebe horká a studená. Večer ve 21h rozdávali vodu,ale měli jste nárok na jednu 1/2litrovou lahev na osobu. V den odjezdu z hotelu,což my jsme měli ve 4h ráno,jsme měli mít snídani ve 3.10h,ale samozřejmě nebyla a v recepci to odmídali řešit. Až po zavolání delegátovi,vzbudili kuchaře a na rychlo dali bagety a něco k nim a to až ve 3.45h. Hotel jako takový je starý,což by nevadilo,ale díky celkovému přístupu personálu a stravě,nedoporučuji. Rozhodně si nemyslím,že by to takhle mělo fungovat ve 4hvězdičkovém hotelu a vydat takhle strava all inclusive. Abych nebyla jen kritická,tak vyžití pro děti dobré, dětské brouzdaliště,bazén a tobogány dobré.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Starý hotel,spousta míst opravená,zavřená.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Na stravu fronty a všechno dlouho trvá.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Vybavení hotelu odpovídá stáří,služby nevím,personál arogantní.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

rozbitá lehátka a špinavá pláž,hlavně spousty vajglů.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Celkový dojem,už se opakuji,veknkovní prostředí dobré, personál špatný.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hammamet - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání