Napsat recenzi

Neposkytování služeb all inclusiv a katastrofální práce delegátky Veroniky

Recenze hotelu Grand Tala Bay Resort Aqaba ***** (Jordánsko - Rudé moře - Tala Bay)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2023
Přečteno: 19x
Recenze se líbila: 62 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Zájezd jsme zakoupili u CK ***.

Velká část naší skupiny čítající údajně cca 80 lidí z ČR absolutně nebyla spokojena se službami hotelu a to zejména v omezování nabídky All Inclusive, konkrétně provozu a nabídky jediného otevřeného baru u bazénu a omezování nápojů u obědů

a večeří.

Podali jsme hromadnou reklamaci na sužby hotelu a práci delegátky Veroniky i jejího kolegy, který se v hotelu ukázal až poslední den. I to stačilo k tomu, aby předvedl své arogantní chování k hostům.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Aso neodpovíalo evropským 5ti *, ale denně čisto a vše v pořádku.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Jídlo super, dobrý výběr, jen ovoce mohlo být více a v pestřejší nabídce.¨

K nápojům a obsluze se vyjadřuji níže, rozhodně se nejednalo o alll inklusiv.

V den našeho odletu jsme dostali od 12 hodin jen vodu. Dokonce i klienti, kteří v tento den nedlétali měli k dispozici jen vodu.

Tato situace byla velmi vyhrocená a nepříjemná pro všechny klienty.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Bar otevíral v 10,30 hod s nabídkou pouze vody, kávy, některých nealkoholických nápojů a ledové tříště. Ve 12 hodin se nabídka rozšířila pouze o rozlévané pivo z plechovky. Od 15 hodin lehký snack se zmrzlinou a čtyři džbány míchaných nápojů z toho jen dva alkoholické. Víno, tvrdý alkohol nebo jiný míchaný drink dle vašeho výběru nebyl možný.

U oběda či večeře jsme měli nárok jen na dvě sklenice pití. Někdy se jednalo o dvě sklenky vína či piva jindy obsluha počítala i vodu kterou si hosté sami nalili.

O kávu ke snídani jsme byli nuceni několikrát prosit - byla roznášena a nebylo možno se obsloužit samostatně.

Jediným místem , kde se dalo po večeři posedět u sklenky vína, piva či dalších nápojů byl uzavřený prostor diskotéky (skleník), kde byla velmi hlasitá hudba, denně stejný program (orientální tanec) a kde se smělo kouřit jak cigarety tak vodní dýmku, tudíž v průběhu večera zde nebylo příjemně.

Terasa, která byla večer otevřena s obsluhou nebyla v programu all incl. Jednu sklenku nápoje lze objednat za cca 12 USD. Připomínám, že celá naše skupina, což byla většin hostů hotelu měla zaplacený u CK All inclusiv, proto placený bar na terase téměř nikdo nevyužíval.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Dalším bodem, který bychom chtěli vytknout je skutečnost že během pracovního volna v Jordánsku je restaurace, bar, bazén a pláž přístupná místním obyvatelům. Bohužel kapacita není na tuto skutečnost dostatečná, takže není dostatek lehátek a zejména zcela vázne úklid společných prostor pláže vč společných toalet, které byly touto dobou v katastrofálním stavu. Výsledkem byly zapáchající, špinavé záchody bez toaletního papíru, jeden den ani netekla voda a došlo mýdlo.

Další den byly na podlahách v restauraci a na terase nedopalky, několik plavalo i v bazénu. Pláž a moře byly zaneseny odpadky, které nikdo neuklízel. Znovu připomínám, že jsme si zaplatili hotel s 5* a službami all inclusiv.

Kromě dnů, kdy nebyli přítomni místní obyvatelé, byla pláž i moře pěkné, zapomeňte ale na korály a vodní faunu jako v Egyptě.

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Hotel propojená s marinou, zde možnost procházky a nákupů.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Jako jeden z největších problémů tohoto zájezdu byla ovšem zcela neprofesionální práce delegátky Veroniky Ježkové .Příjmením si nejsem jistá, neboť se nám ani celým jménem nepředstavila.

Ani na jedné ze schůzek na sebe nepředala kontakt, na přivítacím formuláři bylo spojení na jiného delegáta kterého jsme ovšem viděli jen první a poslední den.

Nástěnka, kterou slíbila delegátka vyvěsit u recepce se objevila až pouhý jeden den před odletem. Informace na nástěnce se během hodin neustále měnily. K této věci se ještě vrátím.

Cokoliv jsme od pí Veroniky žádali poradit nebo vyřešit nebyla schopná uskutečnit. Obvyklá odpověď byla, že musíme být chápající k jordánské kultuře nebo že věci hotelu si máme vyřizovat sami na recepci od toho tu ona není. Konkrétně se jednal o dotaz ohledně busu do města Akaby, který byl pravidelně vypravován 1x denně. Nakonec busem o který jsme měli zájem cestovala i slečna delegátka s několika účastníky zájezdu, se kterým se během pobytu spřátelila. Na náš dotaz kudy se dostaneme do centra města odpověděla, že jsme s ní nepřijeli a ať si poradíme sami. Doporučila nám také, abychom si na ni stěžovali. že si naši stížnost ráda přečte. Podobně arogantní odpovědi byly velmi časté proto jsme se raději delegátce vyhýbali a nezakoupili další výlety, kromě výletu do Petry, který se uskutečnil třetí den našeho pobytu. Výlet do skalního města byl naprostým fiaskem. Nepřijeli jsme včas, delegátka nepřekládala anglický výklad a několikrát během prohlídky změnila termín odjezdu v parkoviště.

Zájezd do skalního města Petra je výlet, pro který si většina klientů dovolenou Jordánsku objednala, ačkoliv není nejlevnější170 USD (či EU). Delegátku Veroniku přesto zaskočil tak velký zájem, bohužel však kromě prodeje zájezdu , objednání dalšího autobusu s anglicky hovořícím průvodcem a osobní účast nic dalšího pro klienty neudělala. Anglické průvodce překládala do českého jazyka jedna z našich spolucestujících.

Poslední den byl nakonec vyvrcholením komunikace hotelu s delegátkou. Ačkoliv jsme měli služby all inclusiv využívat až do doby našeho odjezdu, tedy do 16 ti hodin, což nám sl. delegátka od samého začátku sdělila ústně a tato informace se objevila i na nástěnce hotelu jako úplně první informace vůbec (předposlední den pobytu), ve 12 hodin, kdy jsme na recepci předávali pokoje nám recepční sdělil. že služby all. incl. nám končí předáním pokojů, tedy ve 12 hodin. Nárok byl jen na oběd a z nápojů jen na vodu.

Informace na nástěnce byly vyměněny, delegátka tvrdila, že tomu tak není, což nebyla pravda.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 12
z 25 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rudé moře - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání